Побутовим споживачам

Помилково перераховані кошти: як виправити ситуацію?

Всі ми хоча б раз помилялись під час сплати за комунальні послуги й перераховували гроші «не туди». Якщо Ви випадково вказали хоча б одну невірну цифру у номері особового рахунку, Ваші кошти можуть потрапити на рахунок іншого споживача.

Якщо це сталось з Вами, не поспішайте засмучуватись! Адже гроші можливо повернути або ж перенести на Ваш особовий рахунок. Як це зробити, розповідаємо у нашому матеріалі.

Крок 1

Завжди зберігайте квитанції про оплату, адже це підтвердження Вашого платежу. Без цього документа повернути або перенести кошти неможливо. Тож, після виявлення помилки, прихопивши із собою цю квитанцію, зверніться до найближчого Центру обслуговування клієнтів. Адреси та номери телефонів можна знайти на сайті Товариства

Крок 2

У Центрі обслуговування клієнтів оператори допоможуть Вам написати Заяву на повернення. Її необхідно писати від імені платника, вказаного у квитанції й додати копію цієї квитанції. Після цього оригінал заяви направляється на реєстрацію.

Крок 3

Якщо всі умови при оформленні заяви виконані правильно, відбувається повернення\перенесення.  Важливо знати, повернення коштів відбувається тільки на реквізити Платника, який вказаний у квитанції або на реквізити банку звідки надійшли кошти. На інші рахунки або іншим отримувачам кошти не перераховуються.

Подібна процедура проводиться і для юридичних споживачів, втім для таких клієнтів заява на повернення споживача заповнюється на їх фірмовому бланку за підписом керівника з вказанням ПІБ підписанта та печаткою (за наявності).

При оплаті за спожиту електроенергію завжди ретельно перевіряйте реквізити, особовий рахунок та вказуйте повне ім’я споживача. Допомагайте сплачувати Вашим рідним та близьким похилого віку, аби уникнути непорозумінь.

Дякуємо кожному і кожній за сумлінне ставлення та вчасну оплату!

 

 

*за матеріалами Бухгалтерії ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ»

20.06.2023

Сплачуй легко

ЕНЕРГО
ПРЕМІЯ

Особистий кабінет