Побутовим споживачам

Інформаційно-консультаційний центр: якісне та швидке вирішення всіх проблемних питань

Кожен з каналів комунікації зі споживачами має свої особливі можливості. Наприклад, за допомогою Особистого кабінету «E-svitlo» можна одразу дізнатись про стан рахунку та перевірити споживання. А на офіційному сайті ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ» можна створити письмовий запит і отримати розгорнуту відповідь на Вашу електронну пошту.

Вирішення спірних питань, а також консультаційна допомога клієнтам – основна місія нашого Інформаційно-консультаційного центру. Співробітниками центру щомісяця опрацьовуються сотні запитів від споживачів. Питання абсолютно різні.

Разом з працівниками ІКЦ ми підготували відповіді на питання, які були поширеними серед споживачів минулого місяця.

Що робити, якщо помилково сплатили за електроенергію на чужий рахунок?

В першу чергу, не варто хвилюватись, адже це можливо виправити. Пам’ятайте, що необхідно зберегти квитанції, які підтверджують проходження оплати. З цими квитанціями необхідно звернутись до найближчого Центру обслуговування клієнтів. Працівники ЦОК допоможуть Вам написати заяву на перенесення коштів і вже через 3 робочі дні кошти повернуться на рахунок, з якого була здійснена оплата.

Щоб не витрачати свій дорогоцінний час на написання заяв та відвідування ЦОК, завжди перевіряйте при оплаті чи правильно вказали особовий рахунок, ім’я та адресу споживача.

Що робити, якщо Ви не встигли/забули передали дані або показники у платіжці не відповідають реальному споживанню?

Щоб розв'язати це проблемне питання, необхідно повідомити відповідного оператора системи (АТ «ЧЕРНІГІВОБЛЕНЕРГО» або АТ «Укрзалізниця») та надати фактичні показники лічильника. Звертаємо увагу, що для корегування обсягів необхідно надати запит з вказанням адреси, особового рахунку споживача, а також, бажано надіслати фото Вашого лічильника. Протягом 5 днів від дня отримання повідомлення оператор системи розподілу має здійснити перевірку вказаних у рахунку показників лічильника.

Важливо пам’ятати, що передавати показники – це обов’язок кожного споживача. Два останніх календарних дні поточного місяця і до третього календарного дня наступного – це період, коли побутовому споживачу необхідно надати оператору системи розподілу показники лічильника. Тобто, з 30 травня і до 3 червня АТ «Чернігівобленерго» приймало дані про споживання за травень. Способи передачі даних можна знайти на сайті. 

Юридичні споживачі мають передавати дані у період, який визначений договором про розподіл електроенергії. Надіслати дані можна дистанційно, за допомогою Особистого кабінету «E-svitlo» для юридичних споживачів. Переходьте за посиланням Особистий кабінет «E-svitlo» 

Передавати показники лічильника необхідно навіть, якщо у Вас нульове споживання. Це стосується як побутових, так і юридичних споживачів.

Якщо даних від клієнта у встановлений термін немає, обсяг обчислюють розрахунковим шляхом за середньодобовим споживанням. І в такому випадку цифри можуть не відповідати фактичним показникам.

Чому за моїм особовим рахунком не видно оплату, яку я здійснив в кінці місяця?

Ми не дарма постійно акцентуємо увагу на тому, що оплату необхідно проводити до 20 числа місяця, щоб рахунки завжди були відображені вірно. Про це йдеться у Правилах роздрібного ринку електричної енергії.

Рахунок за спожиту електричну енергію оплачується:

Це не означає, що Ваша оплата не надійде, але вона зарахується як оплата за наступний розрахунковий період, а в квитанції за минулий місяць буде відображено заборгованість.

Контролюйте свої нарахування та оплати за допомогою Особистого кабінету «E-svitlo» 

Якщо у Вас є інші проблемні питання, Ви завжди можете отримати консультацію від співробітників Інформаційно-консультаційного центру за номером телефону (0462) 654-664 або надіслати письмове звернення на E-mail: ikts@cn.enera.ua

 

*за матеріалами Інформаційно-консультаційного центру

 

07.06.2023

Сплачуй легко

ЕНЕРГО
ПРЕМІЯ

Особистий кабінет