Про ринок електроенергії

ОСР чи постачальник: до кого звертатись з питань обслуговування?

Електроенергія до осель жителів Чернігівщини потрапляє завдяки двом учасникам ринку: постачальнику електричної енергії та оператору системи розподілу електричної енергії. В Чернігівській області функції постачальника покладені на компанію ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ», а функції розподільника виконує АТ «Чернігівобленерго» та АТ «Укрзалізниця».

Щоб швидко та легко вирішити проблемні питання, необхідно знати до кого варто звернутись і що входить до компетенції тієї чи іншої компанії.

Функції постачальника електроенергії.

Постачальник електричної енергії здійснює купівлю електричної енергії на сегментах ринку та здійснює її продаж безпосередньо споживачу. Саме постачальник виставляє споживачу рахунок за спожиту електроенергію та приймає оплати.

Окрім цього, до функцій постачальної компанії входить надання інформації споживачам про нарахування та розрахунки, заключення договору про постачання електричної енергії.

Споживач може звернутися до постачальника з таких питань:

  • якщо споживачу не зрозумілі нарахування у квитанції;
  • якщо споживач хоче дізнатись інформацію про здійснені розрахунки або переплату;
  • якщо споживач хоче детально дізнатись про діючі тарифи;
  • якщо споживачу необхідно допомогти зареєструватись в Особистому кабінеті;
  • якщо споживач з якихось причин не отримав рахунку за спожиту електроенергію.

В такому разі, споживач може звернутись:

Функції розподільчої компанії.

Оператор системи розподілу – це юридична особа, відповідальна за безпечну, надійну та ефективну експлуатацію, технічне обслуговування та розвиток системи розподілу і забезпечення довгострокової спроможності системи.

Оператор системи розподілу обслуговує електричні мережі, здійснює їх ремонт в разі аварійної ситуації. Також до функцій розподільчої компанії входить: прийом показників приладів обліку, встановлення чи заміна приладів обліку, підключення/відключення споживача.

Споживач може звернутись до розподільчої компанії з таких питань:

  • якщо споживачу необхідно передати показники лічильника;
  • якщо показники лічильника у квитанції не відповідають реальному споживанню;
  • якщо в оселі споживача відсутня електроенергія;
  • якщо в оселі споживача дуже низька або висока напруга;
  • якщо сталася аварійна ситуація або пошкоджені лінії електропередач;

Споживачі, в яких оператор системи розподілу АТ «Чернігівобленерго», можуть звернутись:

  • за телефоном кол-центру 0 800 210 310 та (0462) 772 901;
  • Надіслати повідомлення за допомогою форми зворотного зв’язку на сайті компанії
  • Надіслати запит на пошту call-center@energy.cn.ua

Споживачі, електроустановки яких приєднані до систем АТ «Укрзалізниця», можуть звернутись:

Якщо необхідно змінити власника житла або оформити новий договір?

В такому разі споживачу необхідно звернутись до обох учасників ринку. Спочатку необхідно переоформити договір на розподіл електричної енергії з оператором системи розподілу, а вже потім з новим договором звернутись до постачальника та переоформити договір на постачання електроенергії. Для цього необхідно мати документи про право власності на житло та паспорт.

 

Вирішуйте питання електропостачання швидко, ефективно, дистанційно!

Сплачуй легко

ЕНЕРГО
ПРЕМІЯ

Особистий кабінет