Щоб швидко та легко вирішити проблемні питання, необхідно знати до кого варто звернутись і що входить до компетенції тієї чи іншої компанії.
Постачальник електричної енергії здійснює купівлю електричної енергії на сегментах ринку та здійснює її продаж безпосередньо споживачу. Саме постачальник виставляє споживачу рахунок за спожиту електроенергію та приймає оплати.
Окрім цього, до функцій постачальної компанії входить надання інформації споживачам про нарахування та розрахунки, заключення договору про постачання електричної енергії.
Споживач може звернутися до постачальника з таких питань:
В такому разі, споживач може звернутись:
Оператор системи розподілу – це юридична особа, відповідальна за безпечну, надійну та ефективну експлуатацію, технічне обслуговування та розвиток системи розподілу і забезпечення довгострокової спроможності системи.
Оператор системи розподілу обслуговує електричні мережі, здійснює їх ремонт в разі аварійної ситуації. Також до функцій розподільчої компанії входить: прийом показників приладів обліку, встановлення чи заміна приладів обліку, підключення/відключення споживача.
Споживач може звернутись до розподільчої компанії з таких питань:
Споживачі, в яких оператор системи розподілу АТ «Чернігівобленерго», можуть звернутись:
Споживачі, електроустановки яких приєднані до систем АТ «Укрзалізниця», можуть звернутись:
В такому разі споживачу необхідно звернутись до обох учасників ринку. Спочатку необхідно переоформити договір на розподіл електричної енергії з оператором системи розподілу, а вже потім з новим договором звернутись до постачальника та переоформити договір на постачання електроенергії. Для цього необхідно мати документи про право власності на житло та паспорт.
Сплачуй легко
ЕНЕРГО
ПРЕМІЯ
Особистий кабінет