Діяльність компанії

Кол-центр ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ» серед кращих за якістю обслуговування

Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг оприлюднила загальноукраїнський рейтинг роботи кол-центрів операторів систем розподілу та електропостачальників.

За результатами цього рейтингу, рівень сервісу кол-центру ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ»  за 30 секунд становить 88% і це один з кращих показників в Україні. ТОП-3 кол-центрів за якістю сервісу у 2021 році очолює ТОВ «Миколаївська енергопостачальна компанія», ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ» зайняла друге місце в цьому рейтингу, а третє – ТОВ «Черкасиенергозбут».

Відповідно до встановлених Регулятором загальних стандартів якості надання послуг:

Регулятор здійснює постійний моніторинг роботи кол-центрів та відслідковує дотримання компаніями встановлених стандартів.

Результати моніторингу вказують на щорічне зростання популярності та затребуваності такого способу комунікації з енергетичними компаніями як звернення до кол-центру. Так, у 2021 та 2020 роках операторами кол-центрів ОСР та електропостачальників оброблялося більше 17 млн дзвінків, що на 22 % більше, ніж у 2019 році (14 млн дзвінків). Така динаміка свідчить про важливість для споживачів роботи кол-центрів як зручного та дієвого механізму вирішення їх питань.

ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ» усвідомлює важливість надання клієнтам якісних послуг і працюватиме далі над вдосконаленням сервісів комунікації зі споживачами.

Сплачуй легко

ЕНЕРГО
ПРЕМІЯ

Особистий кабінет