За результатами цього рейтингу, рівень сервісу кол-центру ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ» за 30 секунд становить 88% і це один з кращих показників в Україні. ТОП-3 кол-центрів за якістю сервісу у 2021 році очолює ТОВ «Миколаївська енергопостачальна компанія», ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ» зайняла друге місце в цьому рейтингу, а третє – ТОВ «Черкасиенергозбут».
Відповідно до встановлених Регулятором загальних стандартів якості надання послуг:
Регулятор здійснює постійний моніторинг роботи кол-центрів та відслідковує дотримання компаніями встановлених стандартів.
Результати моніторингу вказують на щорічне зростання популярності та затребуваності такого способу комунікації з енергетичними компаніями як звернення до кол-центру. Так, у 2021 та 2020 роках операторами кол-центрів ОСР та електропостачальників оброблялося більше 17 млн дзвінків, що на 22 % більше, ніж у 2019 році (14 млн дзвінків). Така динаміка свідчить про важливість для споживачів роботи кол-центрів як зручного та дієвого механізму вирішення їх питань.
Сплачуй легко
ЕНЕРГО
ПРЕМІЯ
Особистий кабінет