Побутовим споживачам

Коли необхідно сплачувати рахунок за електроенергію побутовому споживачу?

Якість та надійність електропостачання залежить від вчасних розрахунків споживачів за спожиті послуги. Це відповідальність кожного абонента, який споживає електричну енергію в побуті.

Згідно з Правилами роздрібного ринку електроенергії, споживачі мають проводити розрахунок за спожиту електроенергію в розрахунковий період, який становить один календарний місяць. Втім, як і коли краще сплатити рахунок, щоб не мати жодних проблемних питань пов’язаних з постачанням електроенергії?

Кожний розрахунковий період можна умовно поділити таким чином:

Тож, щоб нарахування та оплати відображались коректно і не було плутанини з розрахунками, за спожиту електроенергію необхідно платити до 20 числа місяця.

Оплата за відповідним платіжним документом може бути здійснена за вибором споживача:

1) готівковими коштами або платіжною карткою чи безготівковими коштами в центрах обслуговування споживачів, банках або через інші сервіси прямих платежів;

2) з використанням мережі Інтернет (інтернет-банкінг);

3) в інший спосіб, не заборонений чинним законодавством.

Варто наголосити на тому, що датою здійснення оплати за виставленим платіжним документом є дата, на яку сплачена сума коштів зараховується на поточний рахунок із спеціальним режимом використання електропостачальника. ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ» нагадує побутовим споживачам, що зарахування коштів на рахунок постачальника відбувається протягом 3-5 робочих днів. Постачальник ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ» вдячний всім споживачам, які сплачують рахунки вчасно та в повному розмірі.

Сплачуйте за електроенергію вчасно, щоб історія ваших розрахунків була коректною!

 

 

Сплачуй легко

ЕНЕРГО
ПРЕМІЯ

Особистий кабінет