«Працівники енергетичної галузі наполегливо працюють, щоб наші клієнти комфортно почувалися вдома та в офісі. ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ» сумлінно виконує свої обов’язки як електропостачальника. Для забезпечення потреб населення та юридичних клієнтів, компанія щоденно закуповує необхідні обсяги електроенергії на ринку. Щоб вся енергосистема працювала ефективно і надалі, необхідно, щоб споживачі так само сумлінно ставились до своїх обов’язків і вчасно сплачували за електроенергію та інші комунальні послуги, ресурсом для забезпечення яких також є електрична енергія»,- каже директор ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ» Роман Гамениця.
За словами керівника енергетичної компанії, заборгованість серед споживачів електроенергії, з початку дії карантину, значно зросла. Якщо у 2020 році загальна сума заборгованості не перевищувала 30 мільйонів гривень, то на сьогодні жителі Чернігівщини заборгували більше 65 мільйонів гривень.
Найбільшим боржником зі сплати за спожиті послуги залишається населення, втім юридичні споживачі також почали нарощувати борги. Серед юридичних клієнтів багато заборгували бюджетні установи – 8 мільйонів гривень, підприємства, що надають житлово-комунальні послуги – 17 мільйонів гривень, а також, промисловість – 4 мільйони гривень.
«Енергетична компанія – це не банківська установа, ми не можемо постійно кредитувати наших клієнтів. Оплата за електричну енергію на ринку здійснюється на добу наперед. В умовах постійної заборгованості споживачів, ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ» не зможе вчасно сплатити за послуги оператора системи розподілу, який забезпечує безперебійну та якісну роботу електричних мереж області. Це може поставити під загрозу електропостачання до осель споживачів.
Ми говоримо зараз не про борги у 100-200 гривень, а про багатомісячну заборгованість. Є побутові споживачі, заборгованість яких вже складає більше 10 тисяч гривень. Через те, ми змушені застосовувати до таких клієнтів санкції, щоб їх борги не вплинули на тих споживачів, які щомісячно сумлінно оплачують рахунки».
За словами Романа Гамениці, найбільш поширеними методами боротьби з боржниками, наразі, є проведення інформаційної роботи, нарахування пені, позов до суду, а також, відключення електроенергії. Останній варіант застосовують до споживачів, які не йдуть на контакт і не бажають вирішити проблему шляхом компромісу з постачальником.
У минулому місяці, про можливе відключення попередили майже 3 тисячі побутових споживачів. З них у січні знеструмили 336 боржників, а за два дні лютого відключили ще 54 споживачі.
«Ми вкотре звертаємось до всіх споживачів та наголошуємо про важливість повної та вчасної оплати за електроенергію. Нагадуємо, що відновлення електропостачання – це також додаткові фінансові витрати. Знеструмленому споживачу доведеться сплатити не лише суму заборгованості, а й рахунок за повторне підключення.
Компанія і надалі продовжуватиме роботу з боржниками, заради забезпечення якісними послугами споживачів, які сумлінно сплачують рахунки».
Сплачуй легко
ЕНЕРГО
ПРЕМІЯ
Особистий кабінет