Побутовим споживачам

Чернігівщина перейшла до «помаранчевої» карантинної зони

В області за минулу добу перевищений коефіцієнт виявлення випадків інфікування. На сьогодні він становить 22,6%, при нормі не більше 20%. Через те, відсьогодні, Чернігівщина та ще 7 областей потрапили до «помаранчевої» карантинної зони.

Центри обслуговування клієнтів ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ» наразі працюватимуть у звичному режимі з дотриманням всіх заходів безпеки відвідувачів.

Нагадаємо, отримати консультацію також можна дистанційно.

☎️Кол-центр - (0462) 94-15-00 (багатоканальний). За цим телефоном споживачі можуть вирішити всі питання, щодо електропостачання. Оператори надають консультації з 8:00 до 18:00.

📞Номери телефонів Центрів обслуговування клієнтів є на сайті Товариства. https://cn.enera.ua/subdivisions

💻Відділ по роботі зі споживачами е/е – (0462) 654-672, (0462) 654-668. Графік роботи: пн.: чтв-8:00-17:00, птн.: 8:00-15:45.
🏫Інформаційно-консультаційний центр – (0462) 654-664. Графік роботи: пн.-чтв: 8:00-17:00, птн.: 8:00-15:45.

📞Договірний відділ - (0462) 654-025

Відділ по роботі на конкурентному ринку- (0462) 654-690

Також, в кожному Центрі обслуговування є скриньки для звернень, де споживачі зможуть залишити письмові повідомлення для операторів ЦОКу.

Попередні рішення Державної комісії з техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій:

Протокол № 49 від 21 грудня 2021 року

Протокол № 37 від 15 жовтня 2021 року

Протокол № 27 від 5 травня 2021 року

Протокол № 15 від 27 березня 2021 року

Сплачуй легко

ЕНЕРГО
ПРЕМІЯ

Особистий кабінет