Помилки у платіжці за електроенергію: як виправити?
Платіжка «з сюрпризом». Таке буває, якщо споживач помилково подав невірні показники електролічильника або не подав їх вчасно. Для формування рахунку постачальником електричної енергії використовуються дані на перше число календарного місяця – тобто, показники, передані протягом періоду, що починається за два календарні дні до кінця розрахункового місяця та закінчується на третій календарний день наступного розрахункового місяця У разі неотримання показників до початку четвертого календарного дня місяця, що настає за розрахунковим та за умови, що лічильник електричної енергії не оснащений засобами дистанційної передачі даних, фактичний обсяг розподілу та споживання електричної енергії визначається розрахунковим шляхом за значенням середньодобового обсягу споживання.
Що робити, якщо у вас виникли сумніви у правильності показників лічильника❓
Побутовому споживачу достатньо надати фактичні показники лічильника Оператору системи розподілу або електропостачальнику (Кодекс комерційного обліку, п. 8.6.16.). На підставі звернення Оператор системи розподілу забезпечить проведення перевірки вказаних у рахунку показників лічильника. Відкориговані дані будуть відправлені до Постачальника універсальної послуги для формування рахунку за спожиту електроенергію і будуть відображені у платіжному документі, який споживач отримає у наступному місяці за розрахунковим.
Аби заощадити час, використовуйте прості способи коригування показників електролічильника:
🔹за допомогою чат-ботів у Viber – https://chernihivoblenergo.com.ua/in_viber і Telegram – tg://resolve?domain=ChernigivOEbot. Для того, щоб скористатися цією послугою, в меню обраного бота вам потрібно натиснути кнопку «Подати заявку на коригування показів», ввести свій телефон, номер особового рахунку і прикріпити фото з показами електролічильника. Ці дані будуть передані в обробку і вже у наступній квитанції ви зможете побачити відкориговані показники.
🔹за допомогою форми зворотного зв’язку на сайті компанії («Онлайн-звернення») – https://chernihivoblenergo.com.ua/feedback_new (тип питання – «Подати заявку на коригування показів»). Якщо Ви додасте до звернення фото електролічильника, це значно прискорить процес коригування показів.
🔹Можна подати заявку і через кол-центр АТ «Чернігівобленерго» у телефонному режимі (0-800-210-310 або 0 (462) 772-901. За законом, така заявка виконується протягом 20 робочих днів.
Важливо пам'ятати❗ Щоб оплачувати тільки за фактично спожиту електроенергію, потрібно повідомляти коректні показники лічильника у період, що починається за 2 календарні дні до кінця розрахункового місяця та закінчуються на третій календарний день наступного місяця.
10.04.2024