Цьому передувала компанія з інформування населення, зокрема тих споживачів, хто має заборгованість перед Товариством: люди отримували листи-попередження, де містилася інформація щодо суми боргу та попереджалося про те, що її можна погасити протягом 10 днів з моменту отримання листа.
На сьогодні ТОВ "ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ" обслуговує більше ніж 547 тисяч побутових споживачів Чернігівщини, з яких близько 47 тисяч мають проблеми з розрахунками за спожиту електроенергію і вже більше 800 споживачів, які мають значну або довготривалу заборгованість, були відключені.
Товариство вкотре наголошує на тому, що найкращим варіантом для споживачів є не допускати відключень та своєчасно сплачувати за спожиту електроенергію.
Також зауважимо, що повторне підключення до електромережі – це доволі тривалий процес. Вам спочатку доведеться в повному обсязі сплатити заборгованість, потім звернутися до Центру обслуговування клієнтів у Вашому районі за рахунками на оплату послуг з відключення та відновлення електропостачання та повністю їх оплатити. Після цього фізичне підключення абонента до мережі здійснюється протягом 3 робочих днів у містах та 5 робочих днів у сільській місцевості.
Тож закликаємо Вас вчасно сплачувати рахунки та підтримувати стабільність енергосистеми нашої країни, яка нині й так перебуває в досить тяжких умовах. Дякуємо за розуміння та співпрацю!
16.02.2024
Сплачуй легко
ЕНЕРГО
ПРЕМІЯ
Особистий кабінет