Комісія з регулювання електроенергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) оприлюднила звіт про діяльність операторів мереж та електропостачальників у сфері регулювання якості надання послуг з електропостачання в Україні за 2021 та 2022 роки.
Аналіз охоплює показники надійності електропостачання та комерційної якості надання послуг: середнього строку надання відповіді споживачу на звернення/скаргу/претензію, рівня сервісу кол-центру протягом 30 секунд та відсотку втрачених у черзі дзвінків кол-центру.
Аналіз показників якості надання послуг за останні роки свідчить про те, що компанії, не зважаючи на ускладнення у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації в Україні, вдаються до максимальних зусиль для забезпечення споживачів якісними послугами, а навіть у певних випадках покращують свої показники якості порівняно з попередніми роками.
Зокрема, що стосується ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ», то наше Товариство потрапило до 10-ки найкращих (слайд 16) у Рейтингу по фактичним значенням рівня сервісу протягом 30 секунд кол-центрів за 2022 рік серед 23-х ПУПів з результатом 83,3% (рівень сервісу у звітному році має бути не менше 75%). Також ми у десятці (слайд 17) з результатом 5,1 % (відсоток втрачених у черзі дзвінків має не перевищувати 10%) у Рейтингу по фактичним значенням відсотку втрачених у черзі дзвінків кол-центру.
Докладніше з рейтингом компаній за показниками якості електропостачання можна ознайомитися в презентації за посиланням.
06.11.2023
Сплачуй легко
ЕНЕРГО
ПРЕМІЯ
Особистий кабінет