Побутовим споживачам
«Червона» карантинна зона: як працюватимуть Центри обслуговування клієнтів?
З 30 жовтня на території Чернігівської області встановлено «червоний» рівень епідемічної небезпеки. Центри обслуговування клієнтів ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ», на період встановлення «червоної» зони карантиру, обслуговуватимуть споживачів у дистанційному режимі.
Електропостачальна компанія ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ» створила всі необхідні умови, щоб більшість питань можна було вирішити за декілька хвилин, не виходячи з дому. Сплатити рахунок, передати показники лічильника, отримати консультацію щодо розрахунків та нарахувань, – все це можна зробити дистанційно.
Як отримати консультацію дистанційно?
☎️Кол-центр - (0462) 94-15-00 (багатоканальний). За цим телефоном споживачі можуть вирішити всі питання, щодо електропостачання. Оператори надають консультації з 8:00 до 18:00.
📞Номери телефонів Центрів обслуговування клієнтів є на сайті Товариства. https://cn.enera.ua/subdivisions
💻Відділ по роботі зі споживачами е/е – (0462) 654-672, (0462) 654-668. Графік роботи: пн.: чтв-8:00-17:00, птн.: 8:00-15:45.
🏫Інформаційно-консультаційний центр – (0462) 654-664. Графік роботи: пн.-чтв: 8:00-17:00, птн.: 8:00-15:45.
📞Договірний відділ - (0462) 654-025
Відділ по роботі на конкурентному ринку- (0462) 654-690
Також, в кожному Центрі обслуговування є скриньки для звернень, де споживачі зможуть залишити письмові повідомлення для операторів ЦОКу.
Попередні рішення Державної комісії з техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій:
Протокол № 37 від 15 жовтня 2021 року
Протокол № 27 від 5 травня 2021 року
Протокол № 15 від 27 березня 2021 року