Діяльність компанії

Інформаційно-консультаційний центр ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ»: з яких питань звертатися?

   «Чому покази у рахунку не відповідають реальному споживанню ?»; «Як збільшити дозволену потужність? «Прилад обліку спожитої електроенергії перестав працювати. Що робити?». Не дивлячись на те, що з моменту відокремлення електропостачальника від операторів системи розподілу минуло п’ять років, не всі ще розібралися, хто за що відповідає, тож і виникають подібні питання.
Щомісяця інформаційно-консультаційний центр ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ» (ІКЦ) обробляє близько ста телефонних звернень споживачів. Разом з тим питань, що не належать до компетенції Товариства, надходить втричі більше. Споживачі масово телефонують, частина з них наполягає на тому, щоб прийняли покази електролічильника або відновили електропостачання.
Нагадуємо! В інформаційно-консультативному центрі не володіють цією інформацією. За телефоном або письмово вам допоможуть уточнити:
✅суму до сплати,
✅перевірити свою оплату,
✅розібратися в рахунку,
✅дізнатися про діючі тарифи на електроенергію,
✅з’ясувати перелік документів для укладання, зміни чи розірвання договору.
Консультацію від співробітників Інформаційно-консультаційного центру ви отримаєте за номером телефону (0462) 654-664 або можете надіслати письмове звернення на E-mail: ikts@cn.enera.ua.
Окрім цього, для вашої зручності ми маємо й інші канали комунікації зі споживачами.
- Наприклад, в Особистому кабінеті «E-svitlo» можна одразу дізнатись про стан рахунку та перевірити споживання. А на нашому офіційному сайті можна створити письмовий запит на офіційну адресу Товариства info@cn.enera.ua і отримати фахову відповідь на вашу електронну пошту.
- Також до ваших послуг з понеділка по суботу з 7:30 до 20:00 працює кол-центр. Звернутись туди можна за багатоканальним телефоном ☎️(0️⃣4️⃣6️⃣2️⃣) 9️⃣4️⃣ -1️⃣5️⃣-0️⃣0️⃣.
Тарифікація дзвінків згідно з тарифами вашого оператора зв’язку.
Також можна відправити листа на електронну пошту (вказати адресу): callcenter@cn.enera.ua.
У Центрах обслуговування клієнтів (ЦОК) вам теж нададуть актуальну та кваліфіковану інформацію з вище зазначених питань.
Номери Центру обслуговування клієнтів саме у вашому районі можна дізнатися за посиланням (https://cn.enera.ua/home/departments_map)
Інформацію щодо планових та аварійних відключень, передачі показів електролічильника, а також щодо ремонтів лічильника ви можете отримати, звернувшись до операторів системи розподілу:
АТ «ЧЕРНІГІВОБЛЕНЕРГО» - 0-800-210-310 або на офіційному сайті оператора.
Зателефонувати оператору напряму не вийде. Для цього потрібно буде спочатку прослухати голосове меню. Нескладний алгоритм дій дозволить абоненту зв'язатися з «живою людиною» для повноцінної консультації. Однак, за словами фахівців ІКЦ, не у всіх вистачає терпіння дочекатися з’єднання з оператором. Бажано, щоб споживачі розуміли - знаючи зони відповідальності компаній, можна одразу сконтактувати з потрібним надавачем послуг. Витрачаючи час на розмови з клієнтами, які телефонують не за призначенням, працівник ІКЦ може пропустити інший телефонний дзвінок, де справді люди чекають на фахову консультацію і роз’яснення з питань, що стосуються саме послуг електропостачання.

24.04.2024

Сплачуй легко

ЕНЕРГО
ПРЕМІЯ

Особистий кабінет