Кол-центр

Для якісного обслуговування споживачів із постачання електричної енергії та на виконання вимог Постанови НКРЕКП №373 від 12.06.2018 "Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами" працює кол-центр для енергопостачальної компанії ТОВ "ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ".

Графік роботи Кол-центру: понеділок – субота: з 7.30 до 19.30

з 2.09.2019 зміна режіму роботи кол-центру : понеділок – субота: з 7.30 до 19.30

call-center.jpg

 

Повідомити інформацію:

• про крадіжки електроенергії;
• про порушення Ваших прав, як споживача електроенергії.

Телефон Кол-центру: (0462) 94 15 00 (багатоканальний).

Тарифікація дзвінків згідно тарифами Вашого оператора зв’язку.

Також можна відправити листа на електронну пошту (вказати адресу) :

callcenter@cn.enera.ua
 

Увага! У випадку виникнення загрози електробезпеці терміново телефонуйте на гарячу лінію ПАТ "Чернігівобленерго" – 0 800 210 310 (цілодобово, безкоштовно).