Питання-відповідь

Як і де дізнатися чи пройшла оплата за електричну енергію на рахунок ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ»?

Дізнатися чи пройшла оплата на рахунок ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ» можливо у відповідному центрі обслуговування клієнтів ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ», або в Кол-центрі (тел. (0462) 94 15 00)

Тарифи/комерційні пропозиції. З ким вести переговори з приводу вартості послуг?

Переговори з приводу вартості послуг можна вести з уповноваженими представниками оператора системи розподілу та енергопостачальника. По постачальнику з керівником ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ» (графік прийому громадян директором ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ»: Кожний вівторок місяця з 15:00 до 17:00).

Чи можливо збільшити/зменшити заявлені обсяги споживання електричної енергії юридичному споживачу, яким чином?

Так, збільшення/зменшення заявлених обсягів споживання можливо за умови відповідного звернення юридичного споживача до ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ» з урахуванням умов підписаної юридичним споживачем комерційної пропозиції в межах 15% заявленого обсягу споживання на розрахунковий період, до 13 числа розрахункового періоду.

Бюджетні організації повідомляють, що вони не мають змоги сплачувати
100 % передоплату. Чи дійсно це так?

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 117 від 23.04.2014 "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" розпорядники бюджетних коштів та одержувачі бюджетних коштів у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачати відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів попередню оплату у разі закупівлі на строк не більше одного місяця, товарів вартістю не більше як 100 тис. грн.

До якої організації необхідно звертатись побутовому споживачу для оформлення пільги, субсидії?

Побутовий споживач звертається з цього приводу до ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ».

До якої організації необхідно звертатись побутовому споживачу для укладення/переукладення договору?

При зміні власника побутовий споживач спочатку звертається до філій ПАТ «Чернігівобленерго» для укладання договору про надання послуг з розподілу електричної енергії. Після оформлення договору на розподіл електричної енергії, побутовий споживач звертається до ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ» для укладання договору про постачання електроенергії з обранням відповідної комерційної пропозиції.

 

Чому в деяких платіжках, які споживачі отримали в березні, не відображена оплата за спожиту в січні електроенергію, а у рядку «До сплати» вказана загальна сума нарахування за лютий разом із сальдо на 01.02.2019?

Споживач має сплачувати за спожиту протягом розрахункового періоду електричну енергію відповідно до строків, які встановлені у договорі про постачання електроенергії та у платіжному документі.

Якщо споживач сплачує за спожиті послуги після розрахункового періоду, гроші можуть не відображатись в рахунку.

Наприклад, споживач сплатив за спожиту у січні електроенергію 3 березня по рахунку, який отримав 20 лютого, то сплачені кошти будуть зараховані, як платіж, проведений в березні (в розрахунковому періоді з 01.03.2019 по 31.03.2019). Кошти, які Ви сплатили будуть зараховані на особові рахунки споживачів і відобразяться в рахунку за березень 2019.

Тому, товариство «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ» радить споживачам сплачувати за спожиту електроенергію після отримання рахунку і до кінця місяця, в якому було отримано цей рахунок.
 

У рахунках на оплату за спожиту електричну енергію неправильно вказані покази лічильників електроенергії. З чим це пов’язано?

ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ» здійснює нарахування за обсягами електричної енергії, які надають оператори системи розподілу, тобто ПАТ «Чернігівобленерго».

З 1 по 4 число кожного місяця споживачі передають покази лічильників електроенергії. Для цього можна скористатися кількома інструментами, які дозволяють подати дані, не виходячи з дому.

Автоматична лінія передачі показів – (0462) 654-902 ( з мобільного або по Україні), а в межах Чернігівської області – (022) 654-902, або (0462) 654-903 – з 8.00 до 17.00 (з 1 по 4 число календарного місяця).
 

Лінія для людей похилого віку – 654-903 (для Чернігова та Чернігівського району), або 022-654-903 (для інших населених пунктів).

Передавайте покази за телефоном кол-центру – 0-800-210-310 (цілодобово, безкоштовно), або (0462) 772-901 (за тарифами Вашого оператора).

Можна також передати покази через «Viber» або «Telegram». Для цього відскануйте QR-код.


 

qr-viber.png Зчитайте QR-код за допомогою сканера у Viber і автоматично приєднаєтеся до боту

qr-telegram.png За допомогою меню та підказок бота у «Telegram» самостійно вводьте покази лічильника, попередньо зазначивши 9-значний код особового рахунку

 

Передавайте покази SMS повідомленням – 050-465-90-08, 067-460-60-77

(Номери тільки для SMS-повідомлень, вартість SMS згідно тарифу Вашого оператора), або через «Особистий кабінет» ПАТ «Чернігівобленерго».

Наголошуємо, що питання щодо роботи сервісів, через які приймаються покази, а також достовірності цих даних, у компетенції ПАТ «Чернігівобленерго».
 

Чи можна збільшити терміни подачі показів лічильників електроенергії?

Відповідно до Додатку 3 до Правил роздрібного ринку електричної енергії споживач, що є побутовим, зобов'язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника електричної енергії та протягом п'яти календарних днів (до 05 числа включно) надавати їх Оператору системи розподілу.
 

У разі неотримання до 06 числа місяця, що настає за розрахунковим, показів лічильника та за умови, що лічильник електричної енергії не оснащений засобами дистанційної передачі даних, фактичний обсяг розподілу та споживання електричної енергії по Споживачу за розрахунковий місяць визначається розрахунковим шляхом за значенням середньодобового обсягу споживання.
 

Коли з’явиться можливість реєстрації в особистому кабінеті ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ»?

Споживачі електричної електроенергії з м. Чернігів та Чернігівської області мають можливість зареєструватися в особистому кабінеті ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ». Цей сервіс призначений для надання побутовим споживачам електричної енергії онлайн-доступу до персонального особового рахунку з інформацією про стан розрахунків за використану електроенергію.

Спершу споживачам необхідно обрати опцію «Зареєструватися» і ввести необхідну інформацію. Зокрема, зазначити логін і пароль. Далі вказати деякі особисті дані. Поля, які потрібно обов'язково заповнити, позначені символом «*».

Для автоматичної активації облікового запису необхідно обов’язково ввести суму останньої оплати. Якщо ці дані не вказані, подається заявка на реєстрацію, яку потім мають опрацювати спеціалісти постачальної компанії.

У своєму особистому кабінеті споживачі зможуть:

переглянути дані особового рахунку (ПІБ, адреса, інша договірна інформація);

внести поточні покази лічильників електроенергії на конкретну дату;

переглянути, завантажити і роздрукувати рахунки за спожиту електроенергію, а також прослідкувати історію нарахувань і оплат;

оплатити рахунки за спожиту електроенергію, використовуючи карти Visa та MasterCard.

Наразі сервіс на стадії фінального тестування. Поки що функції прийому показників лічильників електроенергії та здійснення розрахунків за спожиту електроенергію не доступні для споживачів.

Зауважимо, що у подальшому Ви зможете подати показники лічильників електроенергії через особистий кабінет ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ». Після прийому цих даних постачальник передає їх оператору системи розподілу. ПАТ «Чернігівобленерго» формує обсяги спожитої електроенергії та надає їх ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ» для проведення нарахувань.

Немає квитанції, як платити?

Платити за спожиту електроенергію можна навіть не отримавши квитанції. Товариство «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ» заключила договори з банками про прийом платежів. Банкам щомісяця надається інформація про суму до сплати. Це такі банки як «Ощадний банк», «Приватбанк», «Фамільний банк», «Полікомбанк», термінали «IBox» та платіжні сервіси «Portmone» та «IPay». .

Для того, щоб сплатити готівкою зверніться в будь-який з вище зазначених банків. Звертаємо Вашу увагу, що потрібно номер особового рахунку (9 цифр), а також реквізити ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ».

ЄДРПОУ: 41823846
ІНП: 418238425265
р/р № 26033300204387 в Філія – Чернігівське обласне управління АТ «Ошадбанк»
МФО банка: 353553, ЄДРПОУ 09353504

(комісія згідно з тарифами банку)

Сплачувати за послуги можна у відділеннях «Укрпошти» та через Інтернет. Використовуйте мобільні додатки «Приват24» та «Ощад24/7». В призначенні платежу вказуйте номер особового рахунку, повне ім’я споживача та адресу.

На офіційному сайті товариства «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ» в графі «Оплата» . Ви маєте змогу сплатити за електроенергію у будь-який банк та через платіжний сервіс «Portmone» та «IPay». Для цього просто перейдіть за посиланням.